شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

این وبگاه جهت معرفی شهدای شهر بن در استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.
امیدواریم مورد رضایت شهدا قرار بگیرد.

خانواده های شهدا می توانند مطالب و عکس های شهدای خود را جهت درج در این وبگاه از طریق آدرس :
(شهر بن - خیابان ملت ، کافی نت شهر بن - شهر من ) به دست ما برسانند.

یا در صورت توان به این آیدی در تلگرام ben_man@ بفرستند.


کاربران می توانند اطلاعات شهید موردنظر را در قسمت راست وب در بخش طبقه بندی موضوعی و نام خانوادگی شهید مورد نظر جستجو نمایند.

اگراطلاعات جدیدی از یک شهید به دست ما برسد پست مربوط به آن شهید به روزرسانی می شود و در صفحه اصلی قرارمی گیرد.

آدرس کانال شهر بن در روبیکا و تلگرام beneman@

آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۹، ۱۵:۰۱ - امیرحسین احمدی
    👍👍💗
نویسندگان

شهید منصور حسین میرزائی بنی

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ



زندگی نامه شهیدمنصورحسین میرزائی بنی


شهیدمنصورحسین میرزائی بنی فرزند محمدحسن درهفتم مهرماه 1346 در شهربن چشم به جهان گشود.و در زیر سایه پدر و مادری مهربان رشد نمود. منصور تحصیلات ابتدائی اش را درسن شش سالگی شروع نمود. اوکه عاشق آموختن علم بود درکنار کارکشاورزی ، تحصیلاتش را تا اول دبیرستان ادامه داد.

 منصوراز جمله سروقامتانی بود که می شد درسایه سارش به خدارسید.چرا که خود عاشق خدا بود و دائم به یاداو. در صحنه های انقلاب حضورفعالانه داشت و درتظاهرات شرکت می کرد. تا این که در 12 بهمن ماه 1357 به آرزوی دیرینه اش که بازگشت امام (ره) و سلامتی ایشان بود رسید. وقتی بسیج، این مدرسه عشق الهی تشکیل شد در این مدرسه ثبت نام کرد و نگهبان شبانه این مدرسه شد.

او درسال 1363 پس ازگذراندن دوره ی آموزشی عازم جبهه ها شد. او ابتدا در اهواز، کویرتشنه جبهه را با حضور بارانی خود سیراب نمود. ولی پس از یک ماه به اصفهان منتقل شد و در پادگان غدیر اصفهان به آموزش شنا مشغول شد ، تا بتواند در دریای عشق و سیرالی الله شناگری ماهرشود.

آنگاه مجددا پابه عرصه جبهه و جنگ گذاشت و بعداز دو ماه مبارزه با شرکت در عملیات بدر در تاریخ بیست و یک اسفند ماه 1363 در جزیره مجنون به آسمان ها پرواز کرد.



وصیت نامه شهیدمنصورحسین میرزائی بنی


بسم الله الرحمن الرحیم

(وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ)


  به نام الله پاسدارحرمت خون شهیدان و بادرود و سلام به یگانه منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و نائب برحقش امام خمینی ، و بادرود و سلام برهمه شهیدان صدراسلام تاکنون و بادرود و سلام به همه خانواده های شهدا ، جانبازان ، اسراء ، مفقودین جنگ تحمیلی .

و بادرود و سلام فراوان به ملت شهیدپرورایران . و درود و سلام فراوان به همه خدمتگزاران به جمهوری اسلامی ایران.

و بادرود و سلام فراوان به پدران و مادران مسلمان که فرزندان خود را در راه حفظ اسلام فداکردند و با خون فرزندانشان اسلام را سرافراز نمودند .

بایاد خدا وصیت نامه خودم را آغاز می کنم.

پیامی که من به تمامی برادران و خواهران و تمامی روحانیت و بسیجیان و کسانی که در راه اسلام کارمی کنند و امت حزب الله این است که غیراز اسلام راه دیگری را انتخاب نکنند و فقط به کتاب آسمانی یعنی قرآن تکیه کنید و خواندن قرآن را فراموش نکنید. و همیشه امام رادعا کنید. که آیه قرآن می فرماید:«فمن تبع غیرالاسلام دنیا فلن الفیل منه فی الاخره» یعنی اگرکسی غیرازاسلام راهی و یاروشی را انتخاب کند از او پذیرفته نخواهد شد و درآخرت از زیان کاران است.

و پیام من به امت شهیدپرور ایران این است که ازهیچ قدرتی هراس نداشته باشند و ازخدا بترسند و همیشه خدارا عبادت کنند و عبادت خودشان را به خاطر خدا بکنند ،که خدا شایسته عبادت است.

آری! برادران ، خدا وعده داده که تمام مردم را روز قیامت محشور می کند و به اعمال آنها رسیدگی می کند ،خوشا به حال کسی که با اعمال نیک و شایسته محشورشود.

پدرو مادر عزیزم اگرشهادت نصیب من شد ، درحالی که من گنهکار لیاقت آن راندارم ، ولی اگرخدا نصیب من کرد ، و درراه او به شهادت رسیدم ناراحت نشوید،و مرا حلال کنید. چرا که حسین فاطمه خودش را درراه اسلام فدا کرد .آری ! پدر و مادرعزیز اگرمن شهید شدم نگران من نباشید چون که من راه خودم را انتخاب کرده ام و خدا فرموده کسی که در راه خدا شهید شد به لقاءالله رسیده است.

آری! برادرانم و خواهرانم ، اگرمن شهیدشدم برای من گریه نکنید و ناراحت نباشید و مرا حلال کنید.

مادرعزیزم دلم شورمی زند و ملاقات خدا را می خواهد و من فکر می کنم که شما را روز قیامت ملاقات کنم. و برای من ناراحت نباشید چون که من از علی اکبر و علی اصغز و قاسم عزیزتر نیستم ،‌که خدا درقرآن می فرماید:«کل نفس ذائقه الموت» یعنی هرکسی طعم مرگ را خواهد چشید پس چه بهترکه آن مرگ شهادت در راه خدا باشد.

پدرو مادرم صبر را پیشه خودکنید که خدا می فرماید :«ان الله مع الصابرین» و به خدا توکل کنید که از نظر مادی و معنوی دارای فوزعظیم است.

آری! برادران و خواهران ، یک پیام به عنوان یک برادر و کوچکتر به شما می دهم و آن این است که امام را تنها نگذارید ، و نگذارید اسلام به دست گروهک های ضدانقلاب بیفتد و از بین برود و پیام من به همکلاسی ها ی خودم این است که تا آنجائی که می توانید درس بخوانید و درآینده خدمتی به اسلام کنید.

پدر و مادر عزیزم برای من ناراحت نباشید و نگوئید که فرزندما مظلوم بود و شهید شد باید به این سعادت بزرگ افتخار کنید و اگر از من بدی دیده اید مرا ببخشید و مرا به بزرگواری خودتان حلالم کنید. و اگرشهید شدم لباس سیاه برتن نپوشید و برای تمام اقوام و خویشان سلام می رسانم و بازهم می گویم برای من ناراحت نباشید.


مراعشق حسین دیوانه کرده

                        دلم را خالی از بیگانه کرده

دل عشق حسین در راه چوگنجست

                          که هرجاگوشه ای دیوانه کرده

 

 


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۲
جعفر نادری بنی

حسین میرزائی

نظرات  (۲)

سلام مر30 سایتتون عالییییییییییه
ادامه بده دیگه هر روز سر میزنم چیزی نمی بینم
سلام واقعا مطالب خوبی دارید
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید...
اگر با تبادل لینک موافق بودید اعلام کنید....

hryatee.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی