شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

این وبگاه جهت معرفی شهدای شهر بن در استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.
امیدواریم مورد رضایت شهدا قرار بگیرد.

خانواده های شهدا می توانند مطالب و عکس های شهدای خود را جهت درج در این وبگاه از طریق آدرس :
(شهر بن - خیابان ملت ، کافی نت شهر بن - شهر من ) به دست ما برسانند.

یا در صورت توان به این آیدی در تلگرام ben_man@ بفرستند.


کاربران می توانند اطلاعات شهید موردنظر را در قسمت راست وب در بخش طبقه بندی موضوعی و نام خانوادگی شهید مورد نظر جستجو نمایند.

اگراطلاعات جدیدی از یک شهید به دست ما برسد پست مربوط به آن شهید به روزرسانی می شود و در صفحه اصلی قرارمی گیرد.

آدرس کانال شهر بن در روبیکا و تلگرام beneman@

آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۹، ۱۵:۰۱ - امیرحسین احمدی
    👍👍💗
نویسندگان

شهید حسن درعلی بنی

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۲۱ ب.ظ



زندگی نامه شهید حسن درعلی بنی


شهید حسن درعلی بنی در سال 1342 در شهر بن به دنیا آمد. با آمدنش ، خانه ی محقر و کوچک پدر و مادر را روشن ساخت. او ازآنانی بود که شلمچه ،پروازش را به خود دید و برحضورش بالید.

شهید، دوران تحصیلات خویش را در مقطع ابتدائی با موفقیت سپری نمود و درعین حال از جریان های سیاسی کشور غافل نبود و از نوجوانانی شدکه امام ، آنان را به سربازی خویش پذیرفته بود.

وی چنان عاشق ولایت و رهبری بود که درنمازهای واجب و نمازشب ها که در خلوت جوانی خوداقامه می کرد، دعاگوی امام عزیز بود.

باشروع جنگ تحمیلی او جوان بسیجی عاشقی شد که با اخلاص و خلوص پاک بسیجی رو به صحنه ی نبرد نهاد ، تا وظیفه ی خویش را در این میان ایفا کند و مشتاقانه در عملیات والفجر 8 و والفجر9 شرکت کرد. در این راه در اثر اصابت ترکش از ناحیه دست مجروح گشت ، اما مگرمی شود عاشق قرب الهی را دربیمارستان و خانه نگه داشت.

پس این عزیز با شور و شعف بسیار باردیگر عازم منطقه ی عملیاتی شلمچه گشت و در عملیات کربلای پنج که درسال 1365 به وقوع پیوست ، شرکت یافت و در بیست و هفتم دی ماه 1365 به درجه ی رفیع شهادت نایل گشت.

 

فرازی از وصیت نامه شهید حسن درعلی بنی


بسم الله الرحمن الرحیم


سعی کنید خون این همه شهید پایمال نشود ، شهدا ناظر کارهای شما هستند و ازشما انتظار ادامه راهشان را دارند.

سعی کنید برای من کمترعزاداری کنید، و درعوض شادی کنید چون خداوند متعال با کشته شدن من یکی از درهای پرنعمتش را به رویم بازکرده است.

باری ای پدر و مادر مهربانم، من لایق شهادت نیستم ، ولی اگرشهیدشدم در عزای من عزارداری نکنید، گریه نکنید ، شیون نکنید.

فکرکنید برای من عروسی می کنید. شاد و خرم باشید. و بعد از شهادتم هر وقت به یاد من افتادید به تکیه شهدا بیائید و با قرائت یک فاتحه مرا شاد کنید. مبادا در برابر مردم شیون به پا کنید.

کارهایتان را با نام خدا و برای رضای او انجام دهید، و نمازهایتان را سروقت بخوانید و به خدا توکل کنید.

از تمام دوستان ، بستگان و همسایگان از جانب من حلالیت بطلبید. و من هم از شما پدر و مادر مهربانم حلالیت می طلبم و مرا ببخشید. اگر در حق شما کوتاهی کردم.

و پدر عزیزم از شما درخواست می کنم که برای نمازهایم اگر در آنها قصوری ایجاده شده صدقه بپردازید. متشکرم. حسن درعلی





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۷
جعفر نادری بنی

درعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی