شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

این وبگاه جهت معرفی شهدای شهر بن در استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.
امیدواریم مورد رضایت شهدا قرار بگیرد.

خانواده های شهدا می توانند مطالب و عکس های شهدای خود را جهت درج در این وبگاه از طریق آدرس :
(شهر بن - خیابان ملت ، کافی نت شهر بن - شهر من ) به دست ما برسانند.

یا در صورت توان به این آیدی در تلگرام ben_man@ بفرستند.


کاربران می توانند اطلاعات شهید موردنظر را در قسمت راست وب در بخش طبقه بندی موضوعی و نام خانوادگی شهید مورد نظر جستجو نمایند.

اگراطلاعات جدیدی از یک شهید به دست ما برسد پست مربوط به آن شهید به روزرسانی می شود و در صفحه اصلی قرارمی گیرد.

آدرس کانال شهر بن در روبیکا و تلگرام beneman@

آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۹، ۱۵:۰۱ - امیرحسین احمدی
    👍👍💗
نویسندگان

شهید خدابخش احمدی بنی

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ب.ظ


زندگی نامه شهید خدابخش احمدی بنی


شهید خدابخش احمدی بنی فرزند روزعلی ، در تاریخ بیستم آبان ماه 1342 در شهربن دیده به جهان گشود.وی با جدیتی که درامر تحصیل از خود نشان داد توانست دوران تحصیل خویش را تا سوم متوسطه ادامه دهد و در مدرسه از شاگردان ممتاز و موفق باشد. و در صحنه انقلاب نیز جوانی فعال باشدکه دفاع از امام و حریم ولایت را بیش از هرچیز در اولویت اعمالش قراردهد.در انجام فرضیه امر به معروف و نهی ازمنکر ، صادقانه و با خلوص نیت ادای تکلیف می کرد.

شهید، با تشکیل بسیج ، عضو فعال پایگاه واز بسیجیان مخلص خط امام شد و با تهاجم رژیم بعثی عراق به مناطق جنوب ، بارها کلاس درس را رها نمود تا درجهادی دیگر به مبارزه بپردازد. گرچه در این مسیر ترکش های دشمن بارها جسم نازنینش را آماج کینه ی خود کرد اما عشق به دفاع از شرف و انسانیت و رسیدن به درجه والای انسانیت ، او را درمعرکه جنگ نگاه داشت.

عملیات «رمضان» لحظه ی رسیدن او به معشوق و «شلمچه» محل وصال این عاشق بود. پیکر این شهید ، سالهای سال در میادین مین و تله های انفجاری و سیم خاردارها باقی ماند تا با آمدنش در تاریخ هجدهم شهریورماه سال 1377 ، عطر حضورش در جامعه ، محکی برای بیداری باشد.


وصیت نامه شهید خدابخش احمدی بنی


بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ إِنَّ صَلَاتِی وَنُسُکِی وَمَحْیَایَ وَمَمَاتِی لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ

بگو : نماز من و قربانی من و زندگی من و مرگ من برای خدا آن پروردگار جهانیان است.

اینجانب خدابخش احمدی برای انجام مسئولیت الهی که خداوند متعال بر دوشم نهاده برای عبادت نبرد بزرگ و جهاد با کفارو مرتدین به پا خواستم، تا با مشعلی که شهیدان و عالمان مسلمان افروختند ، به ویژه سالار شهیدان که بشریت را به سوی نجات و رهائی سوق داده و می دهد ، صراط مستقیم را تا آخرین دم بپیمایم ، و اگرخداوند بزرگ و رحمن توفیق عنایت بفرماید و سعادت جاویدان شهادت را نصیبم گرداند و از این میان به سوی خداوند سبحان در آخرین درجه انسانیت حرکت کنم. چنانچه آی شریفه قرآن که می فرماید:«انالله وانا الیه راجعون» ما همه از خدا هستیم و به سوی خدا برمی گردیم.

ملت بزرگ الهی قدر این نعمتهای خداوند کریم را بدانید و از این نورالهی و از این رهبر عزیز و این منجی بشریت و این خورشید هدایت خدا،حداکثر بهره را بگیرید و سپاس خدا کنید.

همچنین ارزش آزادی و شرافت و رهائی از قید و بند اسارت ، که خون بهای هزاران شهید است را بدانید و نگذارید ، افراد مزدور و ضد اسلامی خون این شهیدان را پایمال کنند.

ای پدر و مادر مهربان ، ناراحت نباشید از اینکه در میان شما نیستم چون باید افتخار کنید که من درراه خدا کشته شده ام و امیدوارم مرا عفو بفرمائید.

خداوند رهبر عزیزمان را تا انقلاب حضرت مهدی(عج) نگه بدارد. به امید جهانی شدن انقلاب اسلامی. مورخه(19/12/60)

 

 


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۶
جعفر نادری بنی

احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی