شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

این وبگاه جهت معرفی شهدای شهر بن در استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.
امیدواریم مورد رضایت شهدا قرار بگیرد.

خانواده های شهدا می توانند مطالب و عکس های شهدای خود را جهت درج در این وبگاه از طریق آدرس :
(شهر بن - خیابان ملت ، کافی نت شهر بن - شهر من ) به دست ما برسانند.

یا در صورت توان به این آیدی در تلگرام ben_man@ بفرستند.


کاربران می توانند اطلاعات شهید موردنظر را در قسمت راست وب در بخش طبقه بندی موضوعی و نام خانوادگی شهید مورد نظر جستجو نمایند.

اگراطلاعات جدیدی از یک شهید به دست ما برسد پست مربوط به آن شهید به روزرسانی می شود و در صفحه اصلی قرارمی گیرد.

آدرس کانال شهر بن در روبیکا و تلگرام beneman@

آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۹، ۱۵:۰۱ - امیرحسین احمدی
    👍👍💗
نویسندگان

شهید نیازعلی احمدی بنی

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ق.ظ


زندگی نامه شهید نیازعلی احمدی بنی


شهید نیازعلی احمدی بنی ، در سال 1313 درخانواده ای مذهبی و مستضعف در شهربن طلوع کرد. کودکی که رحمت الهی برای پدر و مادری زحمتکش بود.

او در سایه سار پدر و مادر خویش دوران کودکی را سپری نمود. اما باد خزان عمر، سایه پدر را از سرش کوتاه کرد و ابرهای غم و تنهایی برزندگی ساده اش سایه افکند و او را از ورود به سنگر علم و دانش محروم ساخت. اما با عنایت الهی و هوش زیاد توانست در مدت اندکی خواندن و نوشتن و حتی قرائت قرآن کریم را فرا گیرد.

در سال 1361 ، کار و فعالیت خویش را رها کرد و شرکت در جبهه را برترین اعمال دانست. در عملیات «بیت المقدس» درمنطقه عملیاتی «کوشک»  بود که گل واژه ی شهید ، زینت بخش نام زیبایش گشت و چراغ شهادت با خون سرخش روشنی یافت.

روحش شاد راهش پررهرو باد.


فرازی از وصیت نامه شهید نیازعلی احمدی بنی


 (بسم رب الشهداء و الصالحین)

بادرود بیکران به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با درود بی پایان برشهیدان راه حق و حقیقت وصیت نامه خودرا می نویسم.

سپاس خدای منان را که توفیق بندگی به من داد که توانستم دستورهای اسلامی را اجرا کنم.

خدایا ! تو می دانی که من افتخار می کنم که در جبهه نبرد اسلام تو و کفر برای دفاع از قرآن می جنگم و پس به من لیاقتی عطا کن در این راه شهیدشوم.

ای برادران من! به عنوان قطره ای از اقیانوس جوشان و بیکران حزب الله اگر جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردم و در راه حق شهیدشدم هیچ احساس ضعف نکنید و نگران و ناراحت نباشید،و شهادت من باعث افتخار و سربلندی شما باشد، چرا که جان ما عزیزتر از اسلام نیست و اسلام اکنون نیاز به خون و یاری ما دارد. مرگ برای همه هست ، ولی من می خواهم در مرگم رضای خدا باشد.امیدوارم که خداوندتوفیق شهادت در راهش را به من عطا فرماید.

و به تمام خویشاوندان و همسرم و برادرم توصیه می نمایم که تمام فرزندان را به مدرسه بفرستید و از این امر کوتاهی نکنید.

 







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۷
جعفر نادری بنی

احمدی

نظرات  (۲)

۱۸ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۰۱ امیرحسین احمدی

👍👍💗

عالییییییییی👏👏👏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی