شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

این وبگاه جهت معرفی شهدای شهر بن در استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.
امیدواریم مورد رضایت شهدا قرار بگیرد.

خانواده های شهدا می توانند مطالب و عکس های شهدای خود را جهت درج در این وبگاه از طریق آدرس :
(شهر بن - خیابان ملت ، کافی نت شهر بن - شهر من ) به دست ما برسانند.

یا در صورت توان به این آیدی در تلگرام ben_man@ بفرستند.


کاربران می توانند اطلاعات شهید موردنظر را در قسمت راست وب در بخش طبقه بندی موضوعی و نام خانوادگی شهید مورد نظر جستجو نمایند.

اگراطلاعات جدیدی از یک شهید به دست ما برسد پست مربوط به آن شهید به روزرسانی می شود و در صفحه اصلی قرارمی گیرد.

آدرس کانال شهر بن در روبیکا و تلگرام beneman@

آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۹، ۱۵:۰۱ - امیرحسین احمدی
    👍👍💗
نویسندگان

شهیدعبدالله احمدی بنی

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ب.ظ



زندگی نامه شهیدعبدالله احمدی بنی


شهیدعبدالله احمدی بنی فرزند امیرقلی، در تاریخ سوم تیرماه سال 1334 درخانواده ای مذهبی و متدین ،در شهربن دیده به جهان گشود تا به درجه بندگی نایل گردد. و برای رسیدن به این افتخار سالهای زندگیش را با حضور در مساجد و اقامه نماز جماعت و روزه داری ، که یکی از ویژگی های بارز او بود سپری کرد.

نوجوانی وی با اوج گیری انقلای اسلامی همراه بود و او مصداق «واجتنبوا الطاغوت» بود . قدم بر این راه نهاد ،و با شرکت درراهپیمائی ها و دعوت ازمردم ، برای قیام علیه رژیم پهلوی ، بنیاد حکومت شاه را تضعیف کرد.

با تهاجم رژیم بعثی عراق به کشورمان در سال 1359 ، وی ازجمله کسانی بود که با اخلاص برای دفاع و لبیک گویی به امام زمان خویش قدم به سوی جبهه های جنوب نهاد، و جنگ و جبهه ، حضور او را به خود دید .

تا اینکه در عملیات «کربلای پنج» درتاریخ دهم اسفندماه سال 1365 ، با خون خود وضوی شهادت ساخت و خود را برای حضور در بارگاه دوست معطر به بوی عشق نمود.


وصیت نامه شهیدعبدالله احمدی بنی


               (بسم الله الرحمن الرحیم )

(ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل‌الله ‌امواتا بل‌احیاءعندربهم یرزقون)

( انا لله وانا الیه راجعون)

درسوک من ننالید و نگرید افتخار کنید که ‌توانسته‌اید پس ناقابلتان را به پیشگاه الله هدیه کنید.

اشکهایتان را به گلوله تبدیل کنید و به قلب‌دشمنان ‌واقعى‌اسلام بزنید.

انسان دوبار متولد می شود یکى‌آنکه‌قدم ‌درکره خاکى مى نهد ،آنکه پس از گذراندن‌ مراحل‌ آزمایشگاه وطى طریق تکامل درجه انسانیت وسعادت باشد نائل می شود.

 لیکن مرا لیاقتى به شهادت که حسین (ع ) انسان را براى مبارزه در راه عقیده وآن‌فرا می خواند وحال از خداوند می خواهم‌که ‌مرایارى کند تا این سعادت نصیبم شود.

 بارخدایا تو آگاهى که تلاش وپیکارمان از این جهت نیست که به‌پایگاه‌قدرتى برسیم ویا چیزى از کالاى بى ارج دنیا رابه‌چنگ‌آوریم، بلکه ازاین جهت است که نشانه ها وپرچم دین تو را بر افرازیم ودر شهرهاى تو شایستگى را پدید آوریم تا بندگان ستم دیده ات را سرافراز وخوشحال گردانیم .

و به‌این‌دلیل‌ازجانمان‌گذشتیم‌ واین‌راهى‌است‌که‌ امام مان‌خمینى کبیر ودلسوز امت اسلام به ما آموخته است، که در اصل راه خدا وقرآن است.

 و اما اى پدر ومادر مهربان امیدوارم که بعد از شهادت من این همه گستاخى که در عمر کوتاه خود در مقابل شما مرتکب شده ام مرا ببخشید، وهیچ وقت براى از دست دادن فرزندتان قصه وافسوس نخورید که شهادت‌هدفهاى تکامل یک انسان است.

 و بازسلام برتو اى‌مادرمهربانم اى کسى که در شبهاى تاریک سرم را در دامن مى گذاردى ونوازشم مى کردى ،نکند که براى من گریه کنى قامتت را بلند بگیر و نداى (الله اکبر، خمینى رهبر) سربده و زینب وار سخن شهیدان راه خدا را به مردم برسان که همانا سخن شهیدان مخصوصا فرزندت ، پیروى ازآن خدا وقرآن است .

مادرم نمى دانم چگونه جواب این همه مهر ومحبت تورا بدهم که واقعا براى من زحمتهاکشیدى وانشاءالله مرا به بزرگوارى‌خودت مى بخشى وحلالم مى کنى.

 و شما اى برادران عزیزم هوشیار باشید .عزیزانم نکند که از شهادت‌ من ‌ناراحت شوید که دشمنان از ناراحتى شما خوشحال مى شوند .

وشما اى همسر عزیزم وخواهرانم بعد از شهادت من زینب گونه پیام شهیدان راه خدا را به گوش جهانیان برسانید و با حجابتان راه شهیدان راادامه ‌دهید ، وآنها را سرافراز بدانید که راه سعادت وخیر وبرکت دراین راه است و دیگر راهها به بى راهه وگمراهى‌مى‌انجامد و همیشه وهمه حال به فکر خدا باشید .

همسر عزیزم تنها بازماندگانم بعد از شهادتم درراه‌رهبرم‌ پسرانم و (محمد و رسول و علی) هستند که آنها را بزرگ کنید وعلم به آنها بیاموزید تا درراه اسلام به مستضعفان جهان برسند وانشاءالله تعالى به آرزویشان برسند.

 و پیام من ‌به  همشهریان و ملت شهیدپرور و همکاران‌گرامیم این است، که مبادا اسلحه خونین شهیدان رابرزمین بگذارید وخودتان می دانید که مسئولیتها روز به روز سنگین تر می شود.

 اى ملت حزب الله ، ‌مبادا ازرفتن‌فرزندانتان به جبهه جلوگیرى کنید. مبادا که از دین اسلام دست بکشید که فرداى قیامت شهیدان جلویمان را بگیرند .

مبادا بچه هاى شهیدالیاس احمدى و شهیدنگهدار حیدرى وسایر شهیدان جلویمان را بگیرند. امیدورام که راه خونین شهیدان را ادامه بدهید وهوشیار باشیم تا حضرت ولى عصر(عج ) ظهور کند وبه سپاه حضرت مهدى ملحق شویم وبه امید آن روز انشاءالله .

در خاتمه از تمامى‌ملت ‌عزیزودوستان ‌وآشنایان‌مى‌خواهم که اگر حقى برگردن من دارند وچیزى از من ‌طلبکارند به پدرم وبرادرانم مراجعه کنند وطلب خود رابگیرند وحلال کنند .

نماز جمعه و نماز جماعت دعاى کمیل وتوسل یادتان نرود خداوندا تو می دانى که من در راه اسلام ولبیک به نداى مظلومانه امامان از جان و مال و فرزندانم گذشتم، که آبروى اسلام‌حفظ‌بشود ،وشهادت در راه تو را انتخاب کرده ام و نمى دانم که دراین راه ‌به این‌فیض عظیم خواهم رسید .   

پروردگارا شهادتم را در راه دین وقرآن که خارى در چشم دشمنان اسلام می باشد قبول فرما .

   ( والسلام على من التبع الهدى 12/11/1364)

خدایا -خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار . 




 








موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۴
جعفر نادری بنی

احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی