شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

این وبگاه جهت معرفی شهدای شهر بن در استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.
امیدواریم مورد رضایت شهدا قرار بگیرد.

خانواده های شهدا می توانند مطالب و عکس های شهدای خود را جهت درج در این وبگاه از طریق آدرس :
(شهر بن - خیابان ملت ، کافی نت شهر بن - شهر من ) به دست ما برسانند.

یا در صورت توان به این آیدی در تلگرام ben_man@ بفرستند.


کاربران می توانند اطلاعات شهید موردنظر را در قسمت راست وب در بخش طبقه بندی موضوعی و نام خانوادگی شهید مورد نظر جستجو نمایند.

اگراطلاعات جدیدی از یک شهید به دست ما برسد پست مربوط به آن شهید به روزرسانی می شود و در صفحه اصلی قرارمی گیرد.

آدرس کانال شهر بن در روبیکا و تلگرام beneman@

آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۹، ۱۵:۰۱ - امیرحسین احمدی
    👍👍💗
نویسندگان

شهیدجواد درعلی بنی

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ

 

 

 

نام: جواد

نام خانوادگى: درعلى‌بنى

نام پدر: محمود

تاریخ تولد: 1345/03/14

تاریخ شهادت:1363/10/23

محل شهادت : مهاباد

گلزار شهدا : شیراز

 

وصیت نامه شهید جواد درعلی بنی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 این وصیت نامه ها انسان را مى لرزاند و بیدار مى کند (امام خمینى)

«الذین آمنوا وهاجروا وجاهدوا فى سبیل الله باموالهم وانفسهم اعظم درجه عندالله واولئک هم الفائزون »(توبه آیه 20).

آنانکه ایمان آوردند وهجرت کردند ودرراه خدا با اموال وجانها ى خویش جهاد کردند مقامشان نزد خداوند بلند است وآنان رستگارند .

 

«ماى قطره احب الى الله عزوجل من قطره دم فى سبیل  الله». هیچ چیز نزدپروردگار ازقطره خونى که درراه خدا ریخته شود عزیز ترنیست.( امام سجاد (ع ) وسایل الشیعه ج 11 ص 8)

 

« ان الجهاد باب من ابواب الجنه وفتحه الله الخاصه اولیایه وهو لباس التقوى ودرع الله الحصنه وجنته الوثیته» .جهاد درى است ازدرهاى بهشت که خداوند آن را فقط به روى سرسپردگان خود خواهد گشود وجهاد لباس تقوا وزره محکم خدایى وسپرمطمئن الهى است «امام على (ع)»

 

بنام خداوند بخشنده و مهربان

 بنام خدا ، بنام خدا که من عاشقم واو معشوق . بنام او که من مرید و او مراد من ، بنام خدا که من مخلوقم و اوخالق من ،

خدایا هزار شکرت وبیکران سپاست مى کنم که مرا ازایثارگران مکتبى قراردادى که آموزگارش حسین (ع) سرور شهیدان معلم شهادت وایثاراست.

(هرکه وقت مرگ وصیت خوب وکامل نکند درمروت او نقصان است و به شفاعت نایل نشود) (نبى اکرم(ص))

اول درکمال تواضع وفروتنى آفریدگارى را ستایش مى کنم که نظام عالم بفرمان اوست و با احترام درود مى فرستم به پیامبرانى که شناساندند و دین اسلام را به ما آموختند که پیکار باکافران درى است از درهاى بهشت که پروردگار آن را به روى سرسپردگان خود خواهد گشود.

 وبا سلام ودرود به امام امت که همچون کوهى دربرابر ناملایمات زندگى صبوراست وبااخلاق ورفتار پیامبرگونه اش مردم را به راه راست هدایت مى کند.

 امام خمینى نورى است که برجامعه ماتابیده شده نورى که پرده هاى ظلمت و شرک را کنارزده وجوانان مارا آگاه کرده است.

 اى مردم درامام دقیق شوید تا عظمت اورا بهتربیابید به جان خود سوگند که دست ازستیز با کسانی که روى ازکردگار برگردانند و پا درلجن زار گمراهى نهاده برندارم وبرجان هیچ سستى نیاورم .

وشما اى دلباختگان به خدا ازبیم گمراهى پیوسته نگران باشید ودرهرحال رو به سوى خدا آورید پا درمحراب پرفروغ هدایتش بگذارید، با همه جان بپاخیزید و مدافع راه راستین باشید به هنگام خوشى وکامرانى درکارنیک کوشا باشید. همانطورى که هررنج وسختى ، سخت درتلاش خواهیدبود .

خدایا! پروردگارا، من آن چند ماهى راکه به جبهه رفتم این دنیارا سه طلاقه کردم این بار با خالصى وپاکى بسویت پرگشوده ام .

خدایا این حقیر را ناامید مکن حقیرى که احتیاج به لطف وکرمت دارد .خدایا تو خود شاهد وگواهى که تنها به خاطر رضاى تو به جبهه آمدم تنها بخاطر تو مشکلات را برخود هموار کردم و مى کنم وهیچ سستى به جان نیاورم تا اینکه دین بحق محمد ى (ص) پیروزشود برکافران ستمگران.

 اى برادران مرگ ملازم وهمراه بنى آدم است یعنى به هرحال مرگ است چه بهترکه انسان ازعمرش بهره ببرد و مرگش درراه خدا باشد چنانچه گردن بند زینت زن جوان است مرگ درراه خدا هم زینب مرد مؤمن است .

اى مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیرى کنید که فردا درمحضر خدا نمى توانید جواب زینب(س) را بدهید که تحمل 72 شهید را نمود .

مردم استغفار و دعا را ازیاد نبرید که بهترین درمانها براى تسکین درد هاست وهمیشه بیادخدا باشید ودرراه او قدم بردارید وهرگز نگذارید که دشمنان بین شما وروحانیون تفرقه بیندازند. وبه گفته رسول خدا (ص) همیشه دردنیا مسافروار زندگى کنید .

واى جوانان بیدار باشید که فرصتى مغتنم ومهلتى معین است تا براى جاودانگى توشه برگیرید به خاطر استوارى و برپابودن دین باید رفت باید جان داد و نه بخاطر دنیا ، دنیا پست ترازآن است که بخاطر آن جان بدهید.

 مؤمنین به خدا ودوستداران حق درراه حق باید ازجان ومال دریغ نورزند زیرا هرآینه خداوند خریدار جانها ومالهایشان است ودربرابرش بهشت جاودان را به آنان عنایت مى فرماید بنابراین درراه حق مى جنگم ومى کشم تا کشته شوم این وعده حق خداست.

 و ما در اینجا ،درجبهه حق علیه باطل مى بینیم که جوانان چگونه مانند سپاهیان امام حسین (ع) زره رخنه ناپذیر و سپرپولادین ایمان را برتن کرده وپیش مى روند وبرتمام مشکلات بیارى امام زمان (عج) چیره مى شوند .

بهترین اعمال نماز در وقت و نیکى به پدرومادر و جهاد درراه خداى عزوجل است (امام صادق(ع) )

 آنانکه درهنگام جنگ سستى مى ورزند وبهانه مى جویند سرنوشتى اندوهبار وتلخ براى خود برگزیده اند.(امام على(ع) )

سخنانى با خانواده عزیزم :

خانواده عزیزم وقتى خبرشهادت این حقیر را شنیدید و ناراحتى ازدست دادن فرزند برشما مسلط گردید، گریه نکنید وتنها به یاد امامان معصوم(ع) ،امام حسین(ع) ودیگرامامان گریه کنید که چگونه بعداز متحمل شدن شکنجه ها به شهادت رسیدند.

 من خود معترفم که درطول زندگى فرزند شایسته اى نبوده وچه زحمت هاى که براى شما بوجود آوردم وشما همیشه سعى براى رفع مشکلاتم مى نمودید وسعى مى نمودید که این امانت به گناه آلوده نشود اگر لکه سیاهى دردل این حقیر بوجودآمد ازخودم بود.

 مادرم این امانت را بخوبى به صاحبش بازگرداندى .خداوندا از درگاهت طلب بخشش مى کنم. خانواده عزیزمن را ببخشید که خداوند انسانهاى بخشنده را دوست دارد  ودرغیر این صورت به عذابى دردناک وابدى گرفتار خواهم شد .

«طاعه الله طاعه الوالد ومعصیه الله معصیه الوالد».اطاعت والدین اطاعت از خداست ونافرمانى والدین نافرمانى ازخداست ( حضرت محمد (ص))

پس اى خواهرانم وبرادران شما مثل من نباشید وازگفته هاى آنها پیروى کنید ونکند که قلب والدین را بشکنید وشما را قسم مى دهم که مبادا پدر ومادر از دستتان ناراحت شوند.

 واى پدرومادرم شما از براى من ازکل خویشان وهمسایگان طلب بخشش کنید مخصوصا همسایگان که پیغمبر(ص) مى گوید« اوصیکم بالجاد» شما را درباره همسایگانتان سفارش مى کنم. پس اى همسایگان شما نیز مرا ببخشید که خداوند انسانهاى بخشنده را دوست دارد .

واى پدرم من شهید شدم اما توشهید دادى وتو اى مادرعزیزم من شهید شدم اما توشهید پرورى. براستى تودین خود را به اسلام اداکردى ، ای کاش می شد من دوباره زنده شوم تا بتوانم دوباره شهید شوم.

 واى خانواده عزیز الان که لحظاتى به پایان عمرم باقى نمانده شما را وصیت مى‌کنم که همچون پروانه دورامام بچرخید ومبادا که اوراتنها بگذارید امامى که به ما روشنى را نشان داد. امامى که به ما آموخت درس زندگى وشهادت را . لحظه هاى آخر عمرم کلماتى به نظرم مى آید که برایتان می‌نویسم،      

  مادرم وقت عروسیم شده           عشقم به عروسیم زیادشده

  بیا اى عروس زیبایم                   که صبرم دیگه تمام شده

  مادرم بهترازاین چى مى شه       عروسم مرگ وحجله ام گوراست

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
جعفر نادری بنی

درعلی

نظرات  (۳)

سلام، 

خدایا، همه ما را از رهروان شهدا قرار ده، 

روحش شاد و یادش گرامی باد، 

اگر این شهید عزیز توسط اسلحه دوربین دار قناسه و با یک تیر، بین دوچشم هدف قرار گرفته و بشهادت رسیده باشند، از همقطارانم بوده، 

اون زمان وقتیکه داشت با دوربین شکاری، دیده بانی میکرد، دشمن نامرد و مزدور، وسط دوربین را نشان گرفت و شلیک کرد، طوریکه دوربین به دو نیم از هم جدا شد، 

یاد یاران سفر کرده بخیر 

آخی دلم براش سوخت!!!
میگم اقا جعفر سایت که داری گروه که داری کانال که داری
وبگاهم حتما داری؟!!!!
چی نداری؟
بابایکمم براایندگان بزار
خداییش اینقدم هی هرچی میشه دوربینتو نگیر دستت ازهرموضوع بی مزه ای عکس بگیر بزار تو کانال
والله!!!
اونوقت مردم فک میکنن تو بیکاری!!!!!

۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۸ محمد محمدیان
حتما مدیونشون خواهیم بود
*


ان شالله در آینده رهروشان باشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی