شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

این وبگاه جهت معرفی شهدای شهر بن در استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.
امیدواریم مورد رضایت شهدا قرار بگیرد.

خانواده های شهدا می توانند مطالب و عکس های شهدای خود را جهت درج در این وبگاه از طریق آدرس :
(شهر بن - خیابان ملت ، کافی نت شهر بن - شهر من ) به دست ما برسانند.

یا در صورت توان به این آیدی در تلگرام ben_man@ بفرستند.


کاربران می توانند اطلاعات شهید موردنظر را در قسمت راست وب در بخش طبقه بندی موضوعی و نام خانوادگی شهید مورد نظر جستجو نمایند.

اگراطلاعات جدیدی از یک شهید به دست ما برسد پست مربوط به آن شهید به روزرسانی می شود و در صفحه اصلی قرارمی گیرد.

آدرس کانال شهر بن در روبیکا و تلگرام beneman@

آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۹، ۱۵:۰۱ - امیرحسین احمدی
    👍👍💗
نویسندگان

شهید غلامحسین درعلی بنی

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ


زندگی نامه شهید غلامحسین درعلی بنی


شهید غلامحسین درعلی بنی فرزند حسینقلی ،در سال 1339 در شهر بن زمین را منورساخت.حیات طیبه اش رادرسایه پدر و مادری متدین سپری کرد.او عاشق نماز و روزه بود و این ویژگی از اصلی ترین مشخصه های شهیدانی بود که بی اغراق زینت تاریخ بشری هستند. غلامحسین اغلب اوقات خود را در مسجد جامع بن سپری می کرد تا بدین طریق تعلقات مادی خویش را از لوح ضمیر پاکش بشوید.

شهیدغلامحسین از جمله وارثان بحق حسین(ع) است که در دوران زندگی خویش عاشقانه برای حسینش می گریست و در عزاداری هایش شرکت می نمود. او مظهر شجاعت و دلاوری بود. ودر طول انقلاب نیزهمواره با دیگران دلیرمردان در تمامی صحنه ها حضور داشت .پس از انقلاب به عضویت سپاه شهرکرد درآمد.

شهیدغلامحسین اخلاق نیکویی داشت و تفسیر صمیمیت و مهر بود. او روحی بود که از شدن ایمان ، به زلال آب روشنایی آفتاب رسیده بود و همه چیز جز خواست و اراده و عشق الهی در پیش چشمان نورانی اش هیچ نبود.

غلامحسین ازجمله پاسداران واقعی انقلاب اسلامی و حامیان صدیق ولایت بود. او عاشق شهادت بود و عشق او به این موهبت الهی ، نشأت گرفته از علم و باور قلبی اش به ماهیت احیاگر شهادت بود. و به نیکی دریافته بود که با شهادتش حیات ابدی و بقایی جاودانه را به ارمغان خواهد برد.

 تا این که با شرکت در میدان های نبرد و جنگ و حماسه آفرینی های فراوان ، در عملیات والفجر چهار در نهم آبان ماه سال 1362 در خاک« مریوان» به دیدار معبودش شتافت.

یادگار این شهید بزرگوار دختری است که چند روز پس از شهادت پدرش به دنیا آمد و بنا به وصیت پدرش نامش را فاطمه  نهادند.


وصیت نامه شهید غلامحسین درعلی بنی


«بسم الله الرحمن الرحیم»

شهادت فخراولیاء بوده و فخرما. ( امام خمینی (ره)


اکنون که این وصیت نامه را می نویسم از دنیای فانی دست کشیده ام و رو بسوی خدا می روم، تا بلکه مرا ببخشد.

ای برادران عزیز نکند دررختخواب ذلت بمیرید که حسین(ع) در میدان نبرد شهید شد. .ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی(ع) در محراب عبادت شهید شد. و مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبرحسین(ع) درراه حسین(ع) با هدف شهید شد.

ای مادران مبادا از رفتن فرزندان خود به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی توانید جواب زینب(س) را بدهید، که تحمل 72 تن شهید را نمود.

اکنون که امتحان خدا فرا رسیده و کربلای حسین(ع) دوباره تکرارشده ، برما واجب است تا با شرکت در میدان کارزار و ستیز با کافران از این امتحان الهی موفق پیروزآئیم.

امروزاسلام درجهان مظلوم واقع شده است و ما باید با تلاشمان از اسلام حمایت کنیم. الان که دشمنان اسلام از همه سو به این مکتب حیات بخش حمله ورشده اند برهمه ماست تا با مال و جان خویش به دفاع از آن برخواسته و اسلام را یاری دهیم.

خدا را سپاس می گویم که مرا در مرحله ای قراردادکه انقلابی حسینی پا گیرد و ما را از ضلالتها و کجروی ها به سوی صراط مستقیم هدایت کند. خدایا تو خود شاهدی که در راه تو برای تو هجرت نمودم و به کربلای خونین ایران قدم نهادم.

خدایا از تو می خواهم که به من لیاقت شهادت را بدهی نه اینکه از این دنیا خسته شدم می خواهم بمیرم نه ، فقط برای خاطرتوست که حاضرم جان شیرین را فدایت کنم ،چون اسلام تو از هر عزیزی عزیزتر است و ما باید همه فدای اسلام بشویم.

اطاعت ازامام که مجسمه اسلام است یک امرواجب است و هرکه اطاعت نکند عذاب خدا را خواهد گرفت.جبهه های اسلام را تقویت کنید مبادا خدای ناکرده سستی کنید تا دشمن برما پیروز شود. و ازخدا بخواهیدتا شما را پیروز گرداند.

و جوانان غیور اسلام ازشما می خواهم که بعداز مرگ من اسلحه خونین مرا در بردست گیرید و با کافران بجنگید و دشمن بداند که اگر ما رفتیم هنوز 10میلیون کودک در قنداق داریم که بعداز چند سال آماده نبرد با کافران می شوند.

ای برادران و خواهران در مراسم دعای کمیل ها و دعای توسل ها شرکت کنید و تقوا پیشه خودسازید. و با کمک های خود به جبهه ها ، قلب امام زمان(عج) را راضی کنید .

مرا درزادگاهم بن پیش قبر شهید نادعلی اکبری خاکم کنید. و ازتمام دوستان و آشنایان می خواهم که مراحلال کنند و امام را خیلی دعا کنید.

بارخدایا عمرامام مارا تا میلیون ها سال طولانی بگردان.

بارخدایا رزمندگان اسلام را پیروزبگردان.

بارخدایا شهدای ما را درصف شهدای کربلا قراربده.

خدایا ، خدایا ، تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار.

مرگ برآمریکا، مرگ بر شوروی ، مرگ بر صدام ، مرگ براسرائیل





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۴
جعفر نادری بنی

درعلی

نظرات  (۱)

سلام خداقوت اسم دخترشهید فاطمه است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی