شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

این وبگاه جهت معرفی شهدای شهر بن در استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.
امیدواریم مورد رضایت شهدا قرار بگیرد.

خانواده های شهدا می توانند مطالب و عکس های شهدای خود را جهت درج در این وبگاه از طریق آدرس :
(شهر بن - خیابان ملت ، کافی نت شهر بن - شهر من ) به دست ما برسانند.

یا در صورت توان به این آیدی در تلگرام ben_man@ بفرستند.


کاربران می توانند اطلاعات شهید موردنظر را در قسمت راست وب در بخش طبقه بندی موضوعی و نام خانوادگی شهید مورد نظر جستجو نمایند.

اگراطلاعات جدیدی از یک شهید به دست ما برسد پست مربوط به آن شهید به روزرسانی می شود و در صفحه اصلی قرارمی گیرد.

آدرس کانال شهر بن در روبیکا و تلگرام beneman@

آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۹، ۱۵:۰۱ - امیرحسین احمدی
    👍👍💗
نویسندگان

شهید اصغر احمدی بنی

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۵۵ ب.ظ

 


شهید اصغر احمدی بنی

نام پدر:

تاریخ تولد:1347/4/20

محل تولد:بن

وضعیت تاهل :مجرد

مسئولیت شهید در جبهه :جهادگر

یگان اعزامی :جهادسازندگی

تاریخ شهادت :1362/9/11

کیفیت شهادت:اصابت گلوله به جمجمه

محل شهادت:مریوان

محل مزار :گلستان شهدای شهرکرد

عملیات منجر به شهادت:-------


وصیت نامه شهید اصغراحمدی بنی


بسم الله الرحمن الرحیم

(ولا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ)
گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.(قرآن مجید)


برادران عزیز همین که شور جبهه رفتن در دل دارم نمی دانم که سخنم را از کجا شروع کنم ، اما برای اینکه من به عنوان یک برادر کوچکتر نصیحتی به شما داشته باشم ، خلاصه مطلبم را برای شما می گویم ، هرچند که از شما کوچکترم خدمت شما عرض می کنم.

برادران سنگرمدرسه را حفظ کنید و با جهل و بی سوادی مبارزه کنید. سنگرمسجد را حفظ کنید و نماز برپا دارید. قلبتان را به نور الهی منوّر کنید تا خداوند تبارک و تعالی از شما راضی و خشنود باشد. اگر من در جبهه مشغول جهاد و ستیز با کفار هستم، شماهم در سنگرمدرسه و مساجد برعلیه شیطان بزرگ جهاد کنید، زیرا که آمریکا نمی خواهد ما درس بخوانیم تا خودکفا شویم.

برادرجان آیا هیچ می دانی راهم را آگاهانه انتخاب کرده ام و به جبهه می روم، تا دین خود را نسبت به مردم و خدا ادا کرده باشم. از این رو اصلا ناراحت شهادت نیستم ، همیشه از خود می پرسم آیا هیچ یادم می آید که چقدر برای جبهه رفتن بی تابی می کردم، انگار دیگر نوید پیروزی من و شما نزدیک شده است.

 برادرجان بدان که با خدا معامله بزرگی انجام داده ام و امیدوارم که مرا ببخشید که هیچ گونه کار مثبتی برایتان انجام نداده ام. برادرانم مواظب رفتارتان با دوستان و مردم درمدرسه و کوچه و بازار باشید. امیدوارم که خدا پشتیبان شما باشد .

 در بسیج و ارگانهای انقلابی شرکت کنید. و آموزش های نظامی را فراگیرید، زیرا که امام فرمود: مملکت اسلامی باید همه اش نظامی باشند. و ما باید این گفته امام را لبیک گوئیم و می دانم و بدانید که شما عضوی از ارتش 20میلیونی خواهیدشد.

همین که به جبهه می روم یاد شما دوستان را نیز در دل دارم. دوستان یاد مرا گرامی بدارید ، زیرا که امیدوارم شهادت نصیبم بشود. برادران اگربرگشتم ، ارمغان پیروزی را برایتان می آورم و اگر برنگشتم و خبرشهادتم به گوش شما رسید، مرا حلال کنید ، از راه شهیدان پیروی کنید . ازدستورهای امام امت پیروی کنید. زیرا به عشق او و به عشق حضرت مهدی(عج) به جبهه می روم.

اگرشهیدشدم برایم گریه و شیون نکنید. از تمام دوستان و آشنایان می خواهم که مرا حلال کنند. به امید پیروزی حق بر باطل. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) حتی کنار مهدی (عج) خمینی را نگهدار. (والسلام)(20/9/1362)


 

 

 

 



 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۹
جعفر نادری بنی

احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی