شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

این وبگاه جهت معرفی شهدای شهر بن در استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.
امیدواریم مورد رضایت شهدا قرار بگیرد.

خانواده های شهدا می توانند مطالب و عکس های شهدای خود را جهت درج در این وبگاه از طریق آدرس :
(شهر بن - خیابان ملت ، کافی نت شهر بن - شهر من ) به دست ما برسانند.

یا در صورت توان به این آیدی در تلگرام ben_man@ بفرستند.


کاربران می توانند اطلاعات شهید موردنظر را در قسمت راست وب در بخش طبقه بندی موضوعی و نام خانوادگی شهید مورد نظر جستجو نمایند.

اگراطلاعات جدیدی از یک شهید به دست ما برسد پست مربوط به آن شهید به روزرسانی می شود و در صفحه اصلی قرارمی گیرد.

آدرس کانال شهر بن در روبیکا و تلگرام beneman@

آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۹، ۱۵:۰۱ - امیرحسین احمدی
    👍👍💗
نویسندگان

شهید محمد حیدری بنی

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

 

 

 

شهید محمد حیدری بنی

 

فرزند: عبدالله

متولد: 1348/12/15

محل تولد : شهر بن

تاریخ شهادت: 1348/02/08

محل شهادت : شلمچه

عملیات شهادت : کربلای 5

گلزار شهید : گلزار شهدای چم گردان

 

 

 

🌸 شادی روح شهید صلواتی هدیه کنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
جعفر نادری بنی

حیدری

نظرات  (۲)

۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۵۴ پروانه حیدری

اینجانب  کلاس قرانی به نام شهیدعلی اکبرحیدری دارم  ولی تاریخ تولد ایشان  به روزوماه وسال را ندارم تا برایش جشن تولد بگیریم

باتشکر .

 

۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۰ محمد حیدری بنی
باسلام

اینجانب محمد حیدری بنی اهل شهرستان بن هستم و مفتخرم که نام ونام خانوادگی ام با این شهید عالی مقام همنام است هم اکنون شاغل در شرکت مناطق نفتخیز جنوب هستم واقعا شرمنده شهدا هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی