شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

کاش بودم با شما ، ای شهدای شهر مـن

شهدای شهر بن

این وبگاه جهت معرفی شهدای شهر بن در استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.
امیدواریم مورد رضایت شهدا قرار بگیرد.

خانواده های شهدا می توانند مطالب و عکس های شهدای خود را جهت درج در این وبگاه از طریق آدرس :
(شهر بن - خیابان ملت ، کافی نت شهر بن - شهر من ) به دست ما برسانند.

یا در صورت توان به این آیدی در تلگرام ben_man@ بفرستند.


کاربران می توانند اطلاعات شهید موردنظر را در قسمت راست وب در بخش طبقه بندی موضوعی و نام خانوادگی شهید مورد نظر جستجو نمایند.

اگراطلاعات جدیدی از یک شهید به دست ما برسد پست مربوط به آن شهید به روزرسانی می شود و در صفحه اصلی قرارمی گیرد.

آدرس کانال شهر بن در روبیکا و تلگرام beneman@

آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۹، ۱۵:۰۱ - امیرحسین احمدی
    👍👍💗
نویسندگان

شهید مسلم آذری بنی

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ


زندگی نامه شهیدمسلم آذری بنی


شهیدمسلم آذری بنی درسال 1348 در شهربن دیده به جهان گشود تا چنان که شایسته روح او است چشم بر رزق و برق این هستی ببندد وشاد و مسرور در سرای دیگر چشم بگشاید.

وی دارای اخلاق پسندیده بود، به طوری که شایستگی اخلاقیش زبانزد همگان بود.مهربان و شوخ طبع بود و دارای رفتاری شایسته و اجتماعی که به راحتی با اطرافیان باب دوستی می گشود و در مصاحباتش برانجام دادن واجبات دینی و ترک محرمات تأکید می کرد.

در جلسات مذهبی و در بسیج فعالانه شرکت می جست تا این که در سال 1360 عازم خدمت سربازی شد. او پنج ماه زودتر، دفترچه اعزام به خدمتش را پرکرد و مشتاقانه در خط مقدم قرار گرفت و در منطقه ی زبیدات مفقود گردید.

پیکرپاک وی که شش سال در خاک عراق برجای مانده بود سرانجام در سال 1372 مصادف با روز عیدقربان به میهمانی دوستان خود درگلزار شهدای شهرش رفت. سبزینه ی وجودش بردستان پرصفای مردمان ، تشییع شد تا سبزتراز پیش بماند.



فرازی از وصیت نامه شهید مسلم آذری بنی


«بسم الله الرحمن الرحیم»

رَّبَّنَا إِنَّنَا سَمِعْنَا مُنَادِیًا یُنَادِی لِلإِیمَانِ أَنْ آمِنُواْ بِرَبِّکُمْ فَآمَنَّا رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَکَفِّرْ عَنَّا سَیِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الأبْرَارِ.

پروردگارا، همانا ندا دهنده‏اى را شنیدیم که به ایمان دعوت مى‏کرد که به پروردگارتان ایمان آورید ما هم ایمان آوردیم پروردگارا، پس گناهانمان را بر ما ببخش و بدى‏هایمان را از ما بزداى و ما را در زمره نیکوکاران بمیران.


پس از حمد و سپاس خداوند متعال ، خدائی که برمن منت گذاشت و من را به این وادی مقدس ، محل عشق و ایثار دعوت کرد. و حمد و سپاس خدائی که نظر لطف برما کرد و ما را از وادی غفلت به وادی ایمان آورد.

شکرخدائی که به ما توفیق داد با اینکه بنده ای بسیار گنهکاریم ، ما هم بتوانیم در این راه قدم برداریم.

و سلام براولیاء الله و اوصیاء الله ، و با سلام و درود بریگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان(عج) ، و با سلام و درود به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، و سلام و درود به کلیه شهدای اسلام از صدر تا کنون و با سلام و درود به رزمندگان اسلام که با سلاح گرمشان می جنگند تا سخنان امام امت را که فرمود:« و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه» باکفرمبارزه کنید تا فتنه از روی زمین برداشته شود، لبیک می گویند .

و با درود و سلام فراوان به امت حزب الله که امیدواریم یک لحظه سلاح رزمندگان را برزمین نگذارند . و ای برادران باید دوراین دنیا را خط کشید و فکر آخرت را کرد. ما باید هرچه زودتر خودمان را بسازیم و توشه آخرت را آماده کنیم و راه قاسم و علی اکبرها را ادامه دهیم و انتقام خون شهیدان را از ستمگران بگیریم.

 وبه ندای هل من ناصر امام خمینی را لبیک بگوئیم و به شهیدان بگوئیم اگر شما به لقاءالله پیوستید سلاح گرمتان را برزمین نخواهیم گذاشت و تا آخرین قطره خونمان در برابر جنایتکاران خونخوار خواهیم ایستاد، و منافقین بدانند که هرچه شهدای ما بیشتر شوند ما بیشتر به خدا نزدیک می شویم.






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۶
جعفر نادری بنی

آذری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی